Info voor de wagenbouwers

Deelnemers aan de optocht:

Alle deelnemers (ook de kinder groepen) verzamelen zich donder dag op het Svedexterrein. Op zaterdag morgen verzamelen de kinderen groepen zich zoals altijd op de parkeerplaatsen tussen de kerk en de DIO-drogist en verzamelen de overige deelnemers zich wederom op het Svedexterrein. De jurering vindt donderdag op het Svedexterrein plaats. De deelnemende wagens dienen om uiterlijk 17.00 uur aanwezig te zijn. Kinderen, kindergroepen en wagens van de scholen worden om 18.00 uur op het Svedexterrein verwacht en worden dan ook als laatste door de jury beoordeeld. LET OP: Op het Svedexterrein geldt een algeheel rookverbod en iedereen dient zijn eigen afval op te ruimen en mee te nemen. Wij zijn te gast en dat willen wij in de toekomst ook graag blijven. Op het Svedexterrein wordt geen bezoek toegelaten.Wij willen bij deze de directie en medewerkers van de Svedex hartelijk danken voor hun jarenlange gastvrijheid! Het is geweldig dat zij hun terreinen ieder jaar weer belangeloos openstellen voor ons en de bouwgroepen!

AOV Optochtverzekering

Door het bestuur van de AOV is, in samenwerking met Univé, voor de bestuurders van de voer tuigen in de optocht een WA-verzekering afgesloten en voor de deelnemers aan de optocht een ongevallen-verzekering. Deze verzekeringen gelden alleen indien men zich uiterlijk 31 juli 2017 heeft aangemeld bij de AOV-optocht commissie. Vragen: Neemt u contact op met Mirjam Teerink 06 21 89 32 52 of mail naar optocht@aov-varsseveld.nl

Juryleden 2017

Jury Cat. Allegorisch- en Bloemenoptocht 2017:

  • Mw. A. Meerdink
  • Mw. A. Meerdink
  • Mw. J. Wiggers
  • Mw. A. Smit
  • Mw. T. van de Stoep
  • Dhr. V. Hulshof
  • Dhr. H. Flipse
  • Dhr. R. Pierik

Kinderjury 2017:

  • Mw. M. Flikweert
  • Mw. T. van de Kempe
  • Mw. L. van de Kempe

Contactpersonen tijdens de optocht:

  • Jasper Hiddink 06 50 83 45 58

  • Jurgen Romp 06 37 29 75 68