Notulen algemene ledenvergadering 2016

Op 29 januari vond de algemene ledenvergadering van de AOV plaats bij de Fu-Hing. De notulen van deze vergadering zijn hier te downloaden. Naast de verschillende verslagen en vooruitblikken was het ook een vergadering om afscheid te nemen van drie Bestuursleden namelijk: Arjan Gussinklo, Marieke Schuurman en Gilbert Legters.

Afscheid Arjan Gussinklo Afscheid Marieke Schuurman

Arjan de technische man binnen de AOV die elk jaar weer een fantastisch tentencomplex heeft neergezet samen met de overige bestuurs- en commissieleden . Zijn functie zal worden overgenomen door Peter Breuker. Penningmeester Marieke Schuurman heeft zich de laatste jaren met veel enthousiasme ingezet voor een financieel gezond AOV. Haar functie word overgenomen door Mark Vrieze. Optocht man Gilbert Legters kon helaas niet bij de vergadering aanwezig zijn. Alle taken van Gilbert rondom de optocht worden uiteraard overgenomen door de overige bestuurs- en commissieleden.

Voorzitster Gerrie Geessink bedankte de drie inmiddels oud bestuursleden voor hun inzet en enthousiasme.

Naast de twee nieuwe bestuursleden zijn er het afgelopen jaar verschillende commissies versterkt door de volgende leden:

– Jurgen Romp (optocht)
– Dinie Hubers (koningsdag en hofshuus)
– Leon Rensen (terrein)
– Ivo Smeenk (pr)